Twój Pireus – Miejsce na Twoją inicjatywę 

 

Chcielibyście zorganizować swoje wydarzenie kulturalne, społeczne czy artystyczne albo przetestować jakąś formułę wydarzenia zanim zrobicie następny krok i zorganizujecie coś na większą skalę? Macie pomysł na projekt, jakiego jeszcze nie było? A może chcielibyście zorganizować ciekawe warsztaty albo inspirujące spotkanie, a jednym z Waszych problemów jest brak środków potrzebnych na organizację? 

 

Inkubator Kultury Pireus i Łazarz – Otwarta Strefa Kultury śpieszą z pomocą! 

 

Chcemy pomóc Wam w zrealizowaniu wydarzenia. Mamy do rozdysponowania 6 dofinansowań, na 6 projektów. Każdy zwycięski projekt otrzyma dofinansowanie w kwocie do tysiąca złotych (dofinansowanie wynosi tysiąc złotych brutto).

 

Na Wasze prace konkursowe czekamy do 08.06.2018 do godziny 24:00 pod adresem: pireusakcjainkubacja@gmail.com 

 

Pliki do pobrania:

Zasady gry są proste (chociaż regulamin, jak to regulamin ma to do siebie, że warto się z nim zapoznać!) – wydarzenie musi być darmowe dla uczestników i musi odbywać się w Inkubatorze Kultury Pireus między 14.06 – 28.12.2018. To może być wydarzenie jednorazowe, a może być cykliczne. Ta kwestia zależy od Was. 

 

Jakie projekty nas interesują? 

Chcemy zaktywizować mieszkańców Łazarza i Poznania. Czekamy na pomysły innowacyjne, skierowane do różnych grup wiekowych. 

 

Co oferujemy poza dofinansowaniem oraz przestrzenią?

  • Wsparcie merytoryczne w okresie przygotowań do wydarzenia (oczywiście jeśli potrzebne)
  • Wyposażenie dostępne w IK Pireus (lista rzeczy, które znajdują się na miejscu jest zawarta w ostatnim punkcie regulaminu)
  • Wsparcie przy promocji wydarzenia w mediach społecznościowych oraz plakaty i ulotki

 

W konkursie mogą brać udział wszyscy. Zarówno pełnoletnie osoby prywatne, jak i fundacje. 

 

Wyniki konkursu udostępnimy na naszych profilach na facebooku oraz stronie internetowej dnia 14.06

 

Konkurs organizowany w ramach projektu realizowanego przez Fundację Otwarta Strefa Kultury “Pireus – inkubacja i aktywizacja”.  Sfinansowano ze środków Miasta Poznania.

 

 

#poznańwspiera