Przygotujcie się na wiele godzin spędzonych na myśleniu, działaniu i planowaniu. Akcja Inkubacja to cykl bezpłatnych warsztatów. Spędźcie z nami piątkowe wieczory, soboty i niedziele w Pireusie. Wy dacie nam swój czas, a my podzielimy się z Wami wiedzą i praktycznymi umiejętnościami. Dla wszystkich uczestników przewidziana są kawa, herbata, ciastka i pizza :))

 

Akcja Inkubacja

To działania inkubacyjne oferujące wsparcie w formie edukacyjnego doradztwa oraz wsparcia promocyjnego i kadrowego osobom początkującym, rozwijającym własne działania, miejsca czy projekty o charakterze kulturalnym, edukacyjnym i społecznym.

Jeżeli działasz w kulturze, masz głowę pełną pomysłów, marzysz o tym żeby planowany projekt został zrealizowany to Akcja inkubacja skierowana jest właśnie do Ciebie. Chcemy poznać Twój pomysł, pomóc Ci go rozwinąć i zaplanować razem z Tobą strategię działania. Chcemy pokazać Ci również, jakie są Twoje możliwości, jako osoby startującej z własną inicjatywą lub dopiero planującej swój start.

Wsparcie to będzie miało wielopłaszczyznowy wymiar: od etapu przekuwania pomysłu w projekt, poprzez pozyskiwanie środków, budowanie strategii rozwoju i promocji, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi aż po monitorowanie i ewaluację działań.

W związku z projektem Akcja Inkubacja w Pireusie przez trzy miesiące będą odbywać się cykle warsztatów rozwojowych oraz  doradztwo indywidualne.

Działania związane z  projektem Akcja Inkubacja są skupione przede wszystkim na wspieraniu osób początkujących planujących założyć własną działalność w formie stale działającego projektu albo działalności o charakterze kulturalnym, artystycznym czy społecznym. Ponadto działania będę skierowane również do osób, które rozpoczęły już swoją działalność lecz na swojej drodze napotykają trudności typowe dla początkowej fazy rozwoju projektów.

 

Akcja Inkubacja to Warsztaty + Doradztwo Indywidualne. Wszyscy uczestnicy muszą więc przygotować się na wiele godzin spędzonych na myśleniu, działaniu i planowaniu.

Warsztaty odbywać się będą od początku kwietnia do końca czerwca, planowany jest 1 dzień warsztatowy w niemalże każdym tygodniu trwania akcji, zawsze będzie to piątek, sobota lub niedziela. 

 

Harmonogram warsztatów Akcja Inkubacja

Plik do pobrania: Akcja Inkubacja Harmonogram

 

Warsztaty

Akcja Inkubacja obejmie cykl warsztatów podzielonych na 7 tematów głównych. Czas trwania jednego warsztatu (w zależności od programu) to od 4 do 8 godzin. Łącznie odbędzie się 11 warsztatów dla grupy liczącej około 15 uczestników. Czas trwania projektu to około 50 godzin. Taka intensywność pracy w tak nielicznej grupie pozwoli prowadzącym na poznanie wszystkich uczestników oraz zaoferowanie każdemu z nich indywidualnego podejścia.

 

Doradztwo indywidualne

Pięciu specjalistów z różnych dziedzin będzie udzielać indywidualnych porad uczestnikom Akcji Inkubacji. Na doradztwo będą obowiązywały zapisy. Doradztwo będzie odbywały się w blokach 2-3 godzinnych.

Praca z jedną grupą uczestników będzie trwała od kwietnia do czerwca, dzięki czemu trenerzy będą mieli szansę monitorować rozwój działań i doradzać uczestnikom Akcji Inkubacji na różnych etapach rozwoju projektów.

 

Do kogo skierowana jest oferta?

Szukamy osób, które mają już konkretny pomysł na działanie, ale jeszcze nie wystartowały, lub natrafiają na problemy w rozwoju inicjatywy. To oferta skierowana do osób nie tylko z Poznania. Myślimy zarówno lokalnie, jak i globalnie.

Pierwszeństwo przy zapisach na warsztaty będą miały osoby, które działają w ramach programu najmu lokali Otwartej Strefy Kultury oraz osoby zainteresowane pełną ofertą warsztatową i uczestnictwie w całym cyklu. Osoby zapisane na mniejszą ilość spotkań lub  pojedyncze warsztaty będą dobierane do uczestnictwa tylko w przypadku zwolnienia się miejsc na danym warsztacie.

 

Formularz zgłoszeniowy  FORMULARZ

Ostatni dzień nadsyłania zgłoszeń: 24.03.2018

Ogłoszenie wyników: 29.03.2018

 

Harmonogram

[su_expand more_text=”Pokaż więcej” less_text=”Pokaż mniej” height=”46″ text_color=”#000000″ link_color=”#0088FF” link_align=”left”]

1.1 Warsztaty strategiczne 

/ 06.04.2018, godz.: 17:00 /

  • określenie celów krótko i długoterminowych
  • określenie grup odbiorców
  • budowanie przypuszczeń na temat potrzeb i oczekiwań grup odbiorców
  • budowanie j strategii dla działalności
  • przygotowanie scenariuszy dla badania grupy odbiorców

Samodzielne badania grupy odbiorców przez uczestników

  • weryfikacja przypuszczeń dotyczących potrzeb i oczekiwań
  • pogłębienie wiedzy w kluczowych obszarach strategicznych

[/su_expand]

[su_expand more_text=”Pokaż więcej” less_text=”Pokaż mniej” height=”46″ text_color=”#000000″ link_color=”#0088FF” link_align=”left”]

1.2 Warsztaty strategiczne  

/ 11.05.2018, godz.: 17:00 /

 

  • budowanie potwierdzonych w badaniach potrzeb i oczekiwań grup odbiorców
  • aktualizacja strategii dla działalności
  • aktualizacja celów krótko i długoterminowych
  • budowanie pierwszych scenariuszy dla realizacji celów – organizacja, promocja, komunikacja,

[/su_expand]

Łączny czas trwania warsztatów 6-8h.

 

[su_expand more_text=”Pokaż więcej” less_text=”Pokaż mniej” height=”46″ text_color=”#000000″ link_color=”#0088FF” link_align=”left”]

 

prowadzenie: Artur Brzyski

Praktyk nastawiony na trenowanie umiejętności podczas warsztatów. Wykładowca Collegium Da Vinci. Od lat zarządza projektami na styku marketingu, IT, mediów i big data. Wspomaga klientów w budowaniu strategii i modeli biznesowych, a także obecności marek w marketingu wielokanałowym. Zwolennik zarządzania opartego o design management i projektowania opartego o metody service design. Pracuje z takimi markami jak: nc+, Samsung, Lidl, Netia, NInA. Jest również społecznikiem działającym na rzecz Poznania i swojej dzielnicy (Łazarz), społecznie wspiera różne organizacje pozarządowe w Poznaniu pracując między innymi przy takich inicjatywach jak Zakład – Makerspace, Otwarta Strefa Kultury – Łazarz czy też Inkubator Kultury Pireus.

[/su_expand]

 

2. PRACOWNIA PROJEKTOWA

 

[su_expand more_text=”Pokaż więcej” less_text=”Pokaż mniej” height=”46″ text_color=”#000000″ link_color=”#0088FF” link_align=”left”]

2.1. Zarządzanie projektami w sektorze kultury – wnioski o dofinansowania 

/ 13.05.2018, godz.: 10:00 /

 

Masz pomysł? Dowiedz się jak go zrealizować i pozyskać na niego dofinansowanie.

Podczas warsztatów, opartych na wspólnej pracy i wymianie doświadczeń dowiesz się jak ustrukturyzować swój pomysł i zaplanować jego realizację. Poznasz podstawy profesjonalnych narzędzi zarządzania projektami oraz w ramach pracy zespołowej wypracujesz metody kreatywnego rozwiązywania problemów.

 

Przedmiotem warsztatów będą następujące treści:

  • czym jest projekt?
  • jak zdiagnozować potrzebę społeczną i dostosować do niej pomysł?
  • w jaki sposób sformułować zamierzenia, cele i potrzeby projektowe?
  • jak sformułować wniosek projektowy, by pozyskać fundusze?

[/su_expand]

 

[su_expand more_text=”Pokaż więcej” less_text=”Pokaż mniej” height=”46″ text_color=”#000000″ link_color=”#0088FF” link_align=”left”]

2.2. Relacja ze społecznością 

/ 25.05.2018, godz.: 16:00 /

 

Celem spotkania jest rozwój edukatorów/ edukatorek, artystów/ artystek i animatorów/ animatorek poprzez dostarczenie im niezbędnych umiejętności i wiedzy z zakresu badania potrzeb społeczności, wykorzystania narzędzi i praktyk animacyjnych w przygotowywaniu projektu społeczno–artystycznego, a przede wszystkim – budowania relacji z lokalnymi partnerami.

Zakres zajęć dotyczyć będzie diagnozy potrzeb i dobrych praktyk współpracy w relacji ze społecznością.

[/su_expand]

Łączny czas trwania warsztatów 8h.

[su_expand more_text=”Pokaż więcej” less_text=”Pokaż mniej” height=”46″ text_color=”#000000″ link_color=”#0088FF” link_align=”left”]

 

prowadzenie: Agnieszka Różyńska

Managerka kultury. Od czasu ukończenia polsko-angielskiej Szkoły Trenerów Młodzieżowych (2012) programuje i prowadzi projekty artystyczno-społeczne oraz buduje przestrzenie edukacyjne w nurcie gestalt. Kuratorka działań artystycznych angażujących społeczność lokalną, m.in. Generator Malta w ramach Malta Festival Poznań (2016, 2017),

akademii dla młodych twórców Sąsiedztwo – granice bliskości (2016, 2017), Eksperyment: DIALOG (2017); edukatorka kulturowa w ramach projektów Struktury Kultury (Ogólnopolski Program Bardzo Młoda Kultura, 2016, 2017), Centrum Praktyk Edukacyjnych (2016, 2015), Koalicja Kulturotwórców (FIO, 2015); animatorka i koordynatorka działań

młodzieżowych i społecznych w ramach: Ogród Łazarz (2015), Otwarta Strefa Kultury Łazarz (2015, 2016), Instytut Edukacji Społecznej (2013, 2014); producentka Teatru Polskiego w Poznaniu (2016–2017), PR managerka programu performatywnego Art Stations Foundation (2015–2016); od 2017 roku koordynatorka działu edukacji i PR managerka

Centrum Rezydencji Teatralnej SCENA ROBOCZA w Poznaniu.

[/su_expand]

[su_expand more_text=”Pokaż więcej” less_text=”Pokaż mniej” height=”46″ text_color=”#000000″ link_color=”#0088FF” link_align=”left”]

3. Jak nie grant, to co? Crowdfunding jako narzędzie finansowania projektów  

/ 27.05.2018, godz.: 10:00 /

 

PolakPotrafi.pl jest największą i najdłużej działającą platformą finansowania społecznościowego w Polsce. Do tej pory udało się pozytywnie sfinansować ok. 1600 projektów, na które wpłacono w sumie kwotę prawie 21 mln zł! Bazując na wiedzy i doświadczeniu, przedstawimy i wyjaśnimy, dlaczego to tu właśnie są ludzie i chcą finansować ciekawe i kreatywne projekty!

Podczas warsztatu dowiesz się:

  • Jaka jest kondycja crowdfundingu w Polsce i na świecie oraz jaka jest jego      przyszłość,
  • jakie projekty zdobywają dofinansowanie,
  • jak projektować i zarządzać kampanią,
  • jakie są dobre praktyki projektów crowdfundingowych,
  • jak podchodzić do finansowania społecznościowego od strony podatkowej i prawnej,
  • dlaczego warto wybrać crowdfunding?

 

Dodatkowo, podczas warsztatów będziesz miał/a okazję skonsultować wszystkie etapy tworzenia kampanii finansowania społecznościowego.

 

Goście specjalni:

  • Pix.house – przedstawiciele galerii fotografii sąsiadującej z Pireusem, którzy z dużym powodzeniem zrealizowali 2 projekty crowdfundingowe zdradzą swoje tajemnice sukcesu.

[/su_expand]

Czas trwania jednego warsztatu, ok. 5h.

[su_expand more_text=”Pokaż więcej” less_text=”Pokaż mniej” height=”46″ text_color=”#000000″ link_color=”#0088FF” link_align=”left”]

 

prowadzenie: Jakub Sobczak, Magdalena Komur

 

Jakub Sobczak

Jakub Sobczak jest absolwentem Politechniki Poznańskiej na kierunku Elektronika i Telekomunikacja. Jest także doktorantem tej uczelni. Jest prezesem zarządu portalu PolakPotrafi.pl, wpisującego się w nurt crowdfundingu, czyli finansowania społecznościowego.

Magdalena Komur

Crowdfunding specialist w Polak Pomaga.

[/su_expand]

[su_expand more_text=”Pokaż więcej” less_text=”Pokaż mniej” height=”46″ text_color=”#000000″ link_color=”#0088FF” link_align=”left”]

4. Jak prosić o pieniądze i gdzie ich szukać?  

/ 23.06.2018, godz.: 10:00 /

 

Na warsztatach zostaną poruszone następujące tematy:

 

  • Fundraising, definicja, źródła pochodzenia, zasady i zastosowanie.Powody, dla których ludzie wspierają finansowo organizacje społeczne.
  • Fundraiser, jego rola i zadania oraz jego status w organizacji. Jak stworzyć materiały, które pomogą nam zdobyć finansowanie projektu ? Teoria oraz przećwiczenie podstawowych mechanizmów fundraisingowych. Uświadomienie sobie wpływu każdego pracownika i wolontariusza organizacji na wynik działań fundraisingowych.
  • Zachęcenie do przemyślanego stosowania narzędzi Fundraisingu w codziennych działaniach organizacji.
  • Cykl relacji z darczyńcą.

[/su_expand]

Czas trwania warsztatu 4h.

[su_expand more_text=”Pokaż więcej” less_text=”Pokaż mniej” height=”46″ text_color=”#000000″ link_color=”#0088FF” link_align=”left”]

 

prowadzenie: Agata Wittchen – Barełkowska 

 

filolog polski, teatrolog, dziennikarz, pedagog. Od ponad 10 lat jest organizatorem i producentem wydarzeń kulturalnych oraz zajmuje się komunikacją i promocją kultury. Współpracowała z wiodącymi instytucjami kultury w Polsce i zagranicą: Teatr Dramatyczny m. st. Warszawy, Malta Festival Poznań, Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk, Teatr Nowy w Poznaniu, International Cochran Piano Competition, Teatr Jaracza w Łodzi, Bayerische Staatsoper w Monachium. Zaangażowana w popularyzację edukacji opartej na praktyce. W Teatrze Nowym w Poznaniu stworzyła i zrealizowała autorski program edukacji teatralnej oraz działań z zakresu audience development. Współtwórca Studiów Podyplomowych Animator Teatralny na Wydziale Filologii Polskiej i Klasycznej UAM w Poznaniu. Wykładowca Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Absolwentka Szkoły Pedagogów Teatru organizowanej przez Instytut Teatralny w Warszawie oraz Szkoły Przywódców Instytutu Wolności. Uczestniczka kursu CFR dla profesjonalnych fundraiserów organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu. Prezes Zarządu NU Foundation. Jej główne obszary działania to edukacja, komunikacja kultury i fundraising.

[/su_expand]

[su_expand more_text=”Pokaż więcej” less_text=”Pokaż mniej” height=”46″ text_color=”#000000″ link_color=”#0088FF” link_align=”left”]

5. Jak zaistnieć w sieci? Czyli narzędzia i metody promowania się oraz zarządzania projektami w sieci 

/ 16.06.2018, godz.: 10:00 /

 

Szkolenie przeznaczone dla większej grupy osób połączone z ćwiczeniami warsztatowymi. Zakłada prezentację oraz omówienie na konkretnych przykładach różnych sposobów zaistnienia w sieci ze swoim pomysłem, projektem, firmą.

  • Pierwszym punktem każdego działania jest ustalenie celów. Uczestnicy dowiedzą się jakie cele można realizować przy

pomocy internetu i czym się one charakteryzują.

  • Analiza SWOT. Uczestnicy dowiedzą się jak rozpisać swój pomysł tak by móc mieć lepszy wgląd na to co może ich czekać.
  • Zarządzanie w chmurze. Zanim zabierzemy się za realizację, warto dowiedzieć się jakie narzędzia można wykorzystać do skutecznego monitorowania i rozdzielania zadań.
  • Gdy to wszystko już potrafimy warto przejść do działania. Przedstawione zostaną tak darmowe jak i płatne narzędzia, które pozwalają osiągnąć założone wcześniej cele (promocja produktu, budowanie świadomości (ogólnej i lokalnej), content marketing, pozyskiwanie finansowania, webinairy)
  • Wszystko co robimy musi zostać poddane analizie. Projekt który nie jest analizowany skazany jest na porażkę już od samego początku – nawet jeśli zrealizujemy założony cel nie dowiemy się co moglibyśmy zrobić lepiej w przyszłości. Jak przeprowadzić skuteczną analizę w sieci? Jak przygotować zbiory słów kluczowych pod swoje kampanie czy pozycjonowanie? Dodatkowo zostanie poruszona kwestia testowania Funkcjonalności i jak to robić kiedy nie stać nas na lustro Weneckie.

Omówienie kwestii pozyskiwania grantów AdWords dla fundacji Non-profit .

Sesja dyskusyjno-pytaniowa.

[/su_expand]

Czas trwania warsztatu około 6h.  

[su_expand more_text=”Pokaż więcej” less_text=”Pokaż mniej” height=”46″ text_color=”#000000″ link_color=”#0088FF” link_align=”left”]

 

prowadzenie: Bartłomiej Andrzejewski

Bartłomiej Andrzejewski – archeolog, gracz, osoba wielu zainteresowań i wiecznie eksplorująca nowe obszary badawcze. Dzięki temu studiując archeologię, zainteresował się nurtem public archaeology, co rozwinął uczęszczając na kursy PR-u, a co zaowocowało pracą przy projekcie Internetowych Rewolucji z którymi związany jest już od roku. Pisał pracę o tym jak archeolodzy przedstawiani są w medium gier komputerowych oraz przeprowadzał badania ankietowe z zakresu realizacji potrzeb społeczeństwa przez muzea. Uważa że instytucje kultury wiele mogą zyskać stosując modele promocji oraz marketingu stosowane przez marki komercyjne.

[/su_expand]

 

6. Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna organizacji pozarządowych

[su_expand more_text=”Pokaż więcej” less_text=”Pokaż mniej” height=”46″ text_color=”#000000″ link_color=”#0088FF” link_align=”left”]

 

 

W trakcie całej Akcji Inkubacji na różnych etapach rozwijania  przez uczestników swoich projektów odbędą się 3 skrojone specjalnie na miarę uczestników warsztaty dopasowane do potrzeb tej konkretnej grupy warsztatowej.

[/su_expand]

[su_expand more_text=”Pokaż więcej” less_text=”Pokaż mniej” height=”46″ text_color=”#000000″ link_color=”#0088FF” link_align=”left”]

6.1 Co daje dobra komunikacja? 

/ 15.04.2018, godz.: 10:00 /

 

  • komunikacja wewnętrzna: podział kompetencji, role w zespole, przezwyciężanie konfliktów
  • komunikacja zewnętrzna: komunikowanie produktów i usług, promocja organizacji pozarządowej i jej działań

[/su_expand]

[su_expand more_text=”Pokaż więcej” less_text=”Pokaż mniej” height=”46″ text_color=”#000000″ link_color=”#0088FF” link_align=”left”]

6.2 Jak rozpoznać potrzeby odbiorców?  

/ 03.06.2018, godz.: 10:00 /

 

  • budowanie publiczności
  • praca z odbiorcą
  • określanie potrzeb odbiorców
  • mapowanie otoczenia

[/su_expand]

[su_expand more_text=”Pokaż więcej” less_text=”Pokaż mniej” height=”46″ text_color=”#000000″ link_color=”#0088FF” link_align=”left”]

6.3 Work / Life Balance – Jak o siebie zadbać?  

/ 30.06.2018, godz.: 10:00 /

 

  • dobrostan organizacji
  • dobrostan pracowników
  • umiejętne przechodzenie przez kryzys
  • siła współpracy – nawiązywanie partnerstw

[/su_expand]

Czas trwania jednego warsztatu, ok. 6h.

 

[su_expand more_text=”Pokaż więcej” less_text=”Pokaż mniej” height=”46″ text_color=”#000000″ link_color=”#0088FF” link_align=”left”]

prowadzenie: trenerzy związani z NU Foundation – Agata Wittchen-Barełkowska i Mikołaj Maciejewski

 

NU Foundation

Celem fundacji jest wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań dla kultury w Polsce, dzielenie się wiedzą, wspieranie aktywnych postaw i przedsiębiorczości, umożliwianie rozwoju wyjątkowo utalentowanych ludzi oraz łączenie środowisk kultury i biznesu.

 

Agata Wittchen – Barełkowska

filolog polski, teatrolog, dziennikarz, pedagog. Od ponad 10 lat jest organizatorem i producentem wydarzeń kulturalnych oraz zajmuje się komunikacją i promocją kultury. Współpracowała z wiodącymi instytucjami kultury w Polsce i zagranicą: Teatr Dramatyczny m. st. Warszawy, Malta Festival Poznań, Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk, Teatr Nowy w Poznaniu, International Cochran Piano Competition, Teatr Jaracza w Łodzi, Bayerische Staatsoper w Monachium. Zaangażowana w popularyzację edukacji opartej na praktyce. W Teatrze Nowym w Poznaniu stworzyła i zrealizowała autorski program edukacji teatralnej oraz działań z zakresu audience development. Współtwórca Studiów Podyplomowych Animator Teatralny na Wydziale Filologii Polskiej i Klasycznej UAM w Poznaniu. Wykładowca Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Absolwentka Szkoły Pedagogów Teatru organizowanej przez Instytut Teatralny w Warszawie oraz Szkoły Przywódców Instytutu Wolności. Uczestniczka kursu CFR dla profesjonalnych fundraiserów organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu. Prezes Zarządu NU Foundation. Jej główne obszary działania to edukacja, komunikacja kultury i fundraising.

 

Mikołaj Maciejewski

kulturoznawca, koordynator i producent wydarzeń artystycznych. Przez kilkanaście lat związany z fundacją poznańskiego festiwalu Malta. Współorganizował wiele spektakli teatralnych i tanecznych, koncertów, wystaw i pokazów filmowych gwiazd światowego formatu: m.in. Jan Fabre, Luk Perceval, Tim Etchells, Jan Lauwers / Needcompany, Radiohead, Nine Inch Nails. Od stycznia 2012 roku pracuje w Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk na stanowisku producenta i koordynatora programu Stary Browar Nowy Taniec, gdzie z sukcesami angażuje się w liczne projekty o charakterze międzynarodowym: European Dancehouse Network, moduldance, SPAZIO, VARPA, Aerowaves czy Identity.Move! Od kilku lat fascynuje go tematyka związana z angażowaniem (engaging audiences) i rozwojem widowni (audience development). W 2015 roku otrzymał stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, którego efektem było stworzenie podręcznika dobrych praktyk z zakresu pracy z widownią. Uczestniczył w prestiżowych konferencjach i szkoleniach, np. konferencja Engaging Audiences podczas Festiwalu Dance<3Stockholm w Sztokholmie. Jest także jednym kilkunastu polskich alumnów Atelier for Young Festival Managers 2015 (Gwangju, Korea Południowa). W NU Foundation pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu. Jego główne obszary działania to rozwój i angażowanie widowni oraz produkcja wydarzeń. Zdobytą za granicą wiedzę wprowadza w życie dopasowując ją do realiów polskich instytucji kultury.

[/su_expand]

[su_expand more_text=”Pokaż więcej” less_text=”Pokaż mniej” height=”46″ text_color=”#000000″ link_color=”#0088FF” link_align=”left”]

7. Jak zapanować nad głosem i nigdy nie krzyczeć – praktyczny warsztat emisji głosu  

/18.05.2018; godz. 16:00/

 

Celem warsztatu jest opanowanie świadomego posługiwania się głosem – zharmonizowania intencji, oddechu, ciała i dźwięku. Uświadomienie sobie jakie działania sprzyjają procesowi swobodnego wydobywaniu się głosu i umożliwiają mówienie długo, odpowiednio głośno i zgodnie z intencją. Zajęcia prowadzone są w ciągłym ruchu; obejmują techniki relaksacyjne, ćwiczenia oddechowe, fonacyjne i dykcyjne oraz elementy impostacji.

Warsztaty przeznaczone są dla wszystkich, którzy zawodowo mówią dużo: prowadzą prezentacje, szkolenia, pracują z grupą. Uczestnicy proszeni są o ubranie się w luźny, wygodny strój oraz obuwie z miękką podeszwą.

[/su_expand]

Czas trwania warsztatu 5h.

[su_expand more_text=”Pokaż więcej” less_text=”Pokaż mniej” height=”46″ text_color=”#000000″ link_color=”#0088FF” link_align=”left”]

 

prowadzenie: Ewa Maciorowska 

 

Specjalista logopedii artystycznej, trener emisji głosu i wystąpień publicznych, logopeda/neurologopeda. Prowadzi zajęcia indywidualne i warsztatowe dla osób pracujących głosem zarówno w przestrzeni artystycznej (wokaliści, recytatorzy, aktorzy) jak i profesjonalnej (biznesmeni, wykładowcy, prawnicy, handlowcy). Diagnozuje i prowadzi terapię dzieci (od wspierania rozwoju mowy po komunikację alternatywną) oraz osób dorosłych (korekta wad wymowy, rehabilitacja głosu, terapia po udarach mózgu).

[/su_expand]

 

 

 

Warsztaty organizowane w ramach projektu realizowanego przez Fundację Otwarta Strefa Kultury “Pireus – inkubacja i aktywizacja”.  Sfinansowano ze środków miasta Poznania.